Tullut tänään kotiin =))
ja niiiiiiiin kiire oli Annikan ja Doriksen luo pentuja katsomaan, että laukun pyörät savusivat =))
siis niin lujaa menin...
Pennut olivat Doriksen " maitobaarissa " juuri kun tulin, joten piti odotella tovi ja rapsutella Dorista.
Tietenkin ne söivät taas itsensä tainnoksiin, ainoastaan " possu " alias female 3 halusi puuhastella. Lue : halusi kävellä horjuvin askelin ja seurustella =)) muut kuorsasivat =))
Lähdin sitten kotiin ja katsomaan MM -kisoja , jääkiekon =))
Doris osaa kohdistaa pentunsa MM -kisojen aikaan, tai taisi olla kolme vuotta sitten olympiakisat ? silloin syntyivät Lyyli, Uula ja Pipsa
I came home today =))
and I had sooooooo busy to Annika and Doris to watch the puppies, so there might be seen some smoke from the wheels of my travel bag..I had so busy =))
The puppies were at their milk bar with their mama, when I came there. So I had my moment with Doris. Of course they eat so much and went to sleep. Only " the little pig " ( female 3 ) wanted to practise her walking and to keep my company. and the other two were snoring =))
I went home to meet the other dogs and to watch the WW ice hockey games.
Doris usually has her puppies at the same time with the WW games of ice hockey, last time it was three years ago. Then there were born Lyyli, Uula and Pipsa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti