
JIPPII---NYT SE TULI,
siis Sohvin eka serti =))
tulihan mulla tietenkin tippa linssiin, se tuntui niiiiiiiin hyvältä.
ja varsinkin kun olemme paiskineet " turkkihommia " Sohvin kanssa urakalla.
Silla oli kahdesti korvapunkki viime vuonna; ensin näyttelystä ja sitten kissasta, ja rapsutteli itsensä aivan kaljuksi. Turkki ei vieläkään ole valmis mutta kasvamassa..
Sohvi esiintyi kuin unelma eilen Larissan kanssa, nautin heidän katsomisestaan.
YIPPEE --- NOW WE GOT IT
and I mean the first CAC to Sohvi =))
I was very touched of it, it felt soooooooo good.
and especially because we were worked very hard with the fur of Sohvi.
Sohvi got the ear mite twice last year and of course she scratches herself a lot.
so you can imagine what happened to her fur.
Her fur is not yet ready but now growing.
Sohvi is usually very shy at shows: but yesterday she performed like a dream with Larissa.
I enjoyed to watch them.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti